Мрънкалник











{June 4, 2008}   Как да си направим пожар

Съвсем без майтап. Случи ни се преди седмица.

Първото условие е да знаете, че в банята има нещо, наречено отдушник. Предполагам, че не във всяка баня го има, но в нашата се оказа, че е наличен. Намира се на много интересно място – до вратата на 10см под тавана, т.е. ако сте високи по-малко от 2 метра, нямате голям шанс да го стигате. Достъпва се посредством качване върху стол. Поне пожарникарите така стигнаха до него.

Сега да видим как се употребява отдушника. Аз лично не съм предполагала, че може да се употребява по някакъв специален начин, но нейсе. Практиката показа, че той доста успешно може да служи за място за изхвърляне на разнообразни отпадъци от типа на употребявани дамски превръзки, презервативи, вестници и всякакви други иначе толкова интересни приспособления. Просто си ги хвърляте там. Качвате се върху стол или нещо от сорта и ползвате импровизираното кошче за боклук, което практически няма нужда да изхвърляте. Много удобно, нали?

И така до момента, в който не решите, че е добре да си хвърлите и фаса там. След това нещата стават малко по-различни. Защото съдържанието на отдушника се запалва. И хоп – имаме си пожарче. Да ни е честито.

Алгоритъмът работи. Изпитан е.

Аз вече дори не задавам въпроса защо хората просто не си хвърлят боклука през балкона, както всъщност бях свикнала да правят. Струваше ми се някак приемливо, даже съм го чистила от градинките не веднъж. Не ми пречи съвсем честно казано, в състояние съм да го понеса.

Искам даже да ги помоля да си хвърлят боклука през прозореца. Ще го прибера/приберем и никой няма да пострада. Само не в отдушника…

Vae says:

А след като се разбере, че са хвърляли така боклука, не знам как не са се преселили от срам.



Leave a Reply

et cetera
